sobota, 1 lipca 2017

"Siedem pytań do zespołu Lokian"


Witam wszystkich :-) Zapraszam na kolejny wywiad z serii szczęśliwej siódemki. Dzisiaj z zespołem Lokian - odpowiedzi udzielił mi wokalista zespołu - Mariusz Nowak

Zdjęcie pochodzi z oficjalnego profilu na facebooku zespołu Lokian

Catharine: Dlaczego  wybraliście taki rodzaj muzyki do grania ?

Lokian: Kochamy muzykę metalową więc decyzja o graniu tego rodzaju muzy była jak najbardziej naturalna. Nie wyobrażamy sobie, aby grać muzykę, której nie czujemy. Trzeba być szczerym w tym co się robi, to jest najważniejsze.

Catharine: Czym jest dla Was muzyka ?

Lokian: Krótko mówiąc, muzyka to nasze życie.

Catharine: Czy fani są dla Was ważni ? Co daje Wam ich obecność ?

Lokian:  Jasne że są ważni, dają nam ogromną energię i motywację do ciężkiej pracy.

Catharine: Z kim chcielibyście wystąpić ?

Lokian: Marzył mi się występ przed Motorhead, niestety to już niemożliwe.

Catharine: Czy macie jakieś wspomnienie z koncertu, które bardzo zapadło Wam w pamięci?

Lokian: Mi osobiście utkwił występ na RockTime Feście w warszawskim VooDoo Club. W klubie był totalny zaduch, zero klimy, nie było dosłownie czym oddychać. W trakcie pierwszego kawałka jaki graliśmy nagle poczułem że nogi robią mi się jak z waty. Poważnie myślałem, że chyba zaraz padnę trupem. Na szczęście zasłabnięcie szybko minęło i zagraliśmy na prawdę dobry koncert

Catharine: Czy jesteście zadowoleni z tego co do tej pory osiągnęliście w karierze muzycznej?

Lokian: Jeżeli pytasz o grupę Lokian to tak naprawdę jesteśmy na początku drogi, właśnie nagrywamy naszą debiutancką płytę i udało nam się zagrać kilka fajnych koncertów. Najważniejszy z nich to z całą pewnością ubiegłoroczny występ na Dark Fest Open Air w Byczynie. Na scenie pojawiło się sporo gwiazd, również zagranicznych, a my mieliśmy zaszczyt być kapelą która swoim koncertem kończyła ten festiwal. Jesteśmy doświadczonymi muzykami i Lokian nie jest pierwszą kapelą w naszych karierach. Największe sukcesy odniósł na pewno nasz gitarzysta Rafał Żelechowski, który z grupą Kreon wydał trzy albumy. Co tu dużo mówić Kreon to prawdziwa legenda polskiej sceny metalowej.

Catharine: Czy macie jakąś radę dla osób, które chciałyby spróbować swoich sił w branży muzycznej ?

Lokian: Grajcie to co wam serce i dusza podpowiada, nie oglądajcie się na trendy muzyczne, po prostu bądźcie sobą.


To już cały wywiad z zespołem Lokian. Mariuszowi bardzo dziękuję za poświęcenie swojego czasu i odpowiedzenie na moje pytania w imieniu swoim i zespołu - jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :-) Natomiast wszystkich czytających wywiad zachęcam do posłuchania muzyki zespołu Lokian :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz